Moderní management

Výstupem kurzu je Osvědčení o absolvování DVPP!

Vyberte si konkrétní termín konání z našeho katalogu !!!

Obsah

Podrobný přehled témat výuky a jejich anotace včetně dílčí hodinové dotace

Kurz poskytuje komplexní škálu znalostí a praktických měkkých dovedností napříč obory: psychologie, managementu, marketingu i informačních technologií. Učí, jak zvládat emočně vypjaté situace a jednat asertivně. Prostřednictvím zážitkových her, modelových situací a diskusí vede k uvědomění, jak lze rozvíjet potenciál ve svém týmu, jaký styl vedení na koho platí a nabízí tipy jak vést poradu efektivně a interaktivně. Seznamuje s principy koučování a možnostmi jeho využití ve školním prostředí, jakožto moderní metody vedoucí k větší odpovědnosti, iniciativě a další cesty jak motivovat. Kurz neopomíjí ani roli ředitelů coby veřejných reprezentantů škol a vybavuje je praktickými informacemi a radami jak spolupracovat s lokálními médii, napsat PR článek, či jak si ohlídat nezkreslenou podobu rozhovoru. Poslední oblastí rozvoje, na kterou se kurz soustředí, je práce s informačními technologiemi. Ukazuje, jak nám nové technologie mohou usnadnit komunikaci a pomoci při sdílení informací v týmu.

Moduly:

Modul Komunikujme efektivně a asertivně

  1. Rozdíly mezi asertivitou, agresivitou, manipulací a pasivitou, 1VH,
  2. Principy a nástroje asertivní komunikace, jednání stylem „výhra-výhra“, 2VH,
  3. Jak nemanipulovat a nebýt manipulován, 2VH,
  4. Jak v nepříjemných rozhovorech minimalizovat negativní emoce – modelové situace, 3VH,

Modul Vedení týmu a podpora týmové spolupráce

  1. Situační styly vedení aneb kdy, koho a jak úkolovat x delegovat x motivovat, 3VH,
  2. Role v týmu – proč je dobré je znát a jak toho prakticky využít, 2VH,
  3. Manažerský cyklus – co se může stát, když se některé fáze opomíjí - zážitková hra, 2VH,
  4. Příprava a vedení porady: jasný cíl, vymezený čas, metody, 3VH,
  5. Řízení pomocí metody VAK, 2VH,
  6. Zpětná vazba jako základní manažerský nástroj: smysl, principy, techniky, 4VH,

Modul Přesvědčivé vyjednávání

  1. Základy marketingu, principy sponzoringu a dárcovství, 2VH,
  2. Jak a kde najít sponzory, jak je zaujmout, 1VH,
  3. Sociální sítě – příležitost nebo hrozba?, 1VH,
  4. Charakteristika lokálních médií a způsoby, jak je oslovit, 1VH,
  5. Tvorba PR článku - publicistické teorie i mimoučebnicové triky, 1VH,
  6. Práce před kamerou - umění rozhovoru - modelové situace +rozbor, 2VH,

Modul Koučing a mentoring ve školství aneb cesta ke kvalitě a větší odpovědnosti

  1. Kdo je to kouč – jak pracuje a jak se jeho formy práce liší od ostatních, 1VH,
  2. Od hodnocení k reflektování – stanovování měřitelných cílů a posilování vlastní odpovědnosti za výsledek – příklady z praxe, 2VH,
  3. Není otázka jako otázka – praktická typologie, 2VH,
  4. Modelové situace (nejen) ze školní praxe, 3VH,

Modul Komunikace s využitím moderních technologií

  1. Co jsou to on-line aplikace a práce v cloudu, rozdíl oproti tradičnímu prostředí, 1VH,
  2. Řešení Microsoft Office365 – základní součásti, smysl použití, výhody a nevýhody, 3VH,
  3. Praktické ukázky možností pro týmovou komunikaci a spolupráci – sdílení a správa dokumentů v  prostředí Sharepoint Online, 2VH,
  4. Propojení on-line prostředí MS Office 365 s kancelářskou sadou MS Office 2010/2013, 1VH,
  5. Základy audio/video komunikace v aplikaci Lync, dvoustranné spojení a konference, 1VH,

Forma

Prezenční

Vzdělávací cíl

Účastníci si osvojí způsoby, jak zvýšit úspěšnost svého jednání s různými cílovými skupinami (rodiče, kolegové, zřizovatel), jak se zdravě prosadit a najít řešení „výhra-výhra“ s respektem k sobě i druhým. Seznámí se s různými styly vedení a naučí se aplikovat vhodné styly na různé lidi v různých situacích. Uvědomí si kdy a jak posílit motivaci, kdy rozdat úkoly a kdy zvýšit kontrolu. Získají tipy na techniky a metody, které jim pomohou připravit porady s týmem interaktivně a žádoucím způsobem zapojit účastníky. Seznámí se s koučováním a vyzkouší si, jak některé jeho prvky využít při zvyšování motivace, zavádění změn či řešení problémů. Vedoucí pracovníci si odnesou nové informace a dovednosti jak získat širší podporu veřejnosti, firem i zřizovatele. Budou znát pravidla pro tvorbu PR článku a spolupráce s médii, rozšíří si pohled na sociální sítě a možnosti jejich využití. Naučí se pracovat v prostředí Microsoft Office 365 a využívat je ke sdílení materiálů a komunikaci v týmu.

Hodinová dotace

48 vyučovacích hodin

Maximální počet účastníků a upřesnění cílové skupiny

10 osob, učitelé MŠ, ZŠ, SŠ, gymnázií, SOŠ,SOU,VOŠ, ředitelé škol a školských zařízení

Udělení akreditace MŠMT

Vzdělávací centrum Hello s.r.o. (pdf,370kB)

Akce

Certifikát k přijímacím zkouškám na SŠ či VŠ?

Už máte některou z těchto zkoušek v kapse? Pokud ne, tak to můžete hned napravit! Termíny zkoušek zde..

JARNÍ SLEVA KURZŮ PRO VEŘEJNOST

Neváhejte a přihlaste se do kurzů pro veřejnost, nyní se slevou 500 Kč. Na dovolené už budete mluvit!

PRO PEDAGOGY

Programy DVPP, Letní školy a konference najdete na webu dvpp.hello.cz

Novinky

ikona_video.png


VĚRNOST SE VYPLÁCÍ - KREDITNÍ SYSTÉM A SLEVY POUZE PRO VÁS

Víte, že při zakoupení jazykového kurzu se Vám automaticky načítají kredity, které následně můžete uplatnit jako slevu při nákupu dalšího kurzu? Že si můžete zakoupit dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč, 1000 Kč3000 Kč a tento někomu darovat? Prostudujte prosím pozorně náš kreditní systém a další slevy a neváhejte tyto včas uplatnit.

...více novinek

Kontakt

Nejste si jisti výběrem kurzu? Máte pochybnosti? Dotazy? Nápady? Neváhejte nás kontaktovat.

 
 

nebo

Kontakty

Ostrava: 599 505 808, 777 143 556
Ostrava Poruba: 778526359
Ostrava - Poruba - HP Globus: 731 655 899
Opava: 778 529 533
Brno: 774 243 556
prodej@hello.cz
Fb1.pngHello na Facebooku




Naši partneřiCambridge ExaminationsGoethe InstitutTestDaFAsociace jazykových škol Naši zákazníci mohou platit za kurzy FlexiPassyBenefityISIC karty pro studentyBenefit plusAIVDBenefityAlumniEdenredBene+

Copyright 1996-2017 - Jazyková škola Hello | mapa stránek

facebook